Tränat Cirkelfys!

Tränad och klar, så nöjd är jag. Mest nöjd är jag för att jag varit där och fullföljt hela passet inte för att jag kämpade till 100 %, det blev nog bara till 90 % idag! Blir bättre nästa vecka. :) Jag var till en början av passet okoncentrerad och började tänka på massa annat ovecentliga saker igen, precis som på dans passet i tisdags. Fast denna gången tänkte jag på hur alla de andra tjejerna/ kvinnornas bröst kunde hoppa så mycket och inte mina!!!! Varför har de blivit skapta med fylliga tuttar och inte jag???
Jag vill också att mina bröst ska skumpa när jag hoppar!  Fan me.

Fredag och lördag blir det nog ingen träning, för min Sandy kommer till storstan och hälsar på. Det ska bli så roligt, längtar till kl 20.25 då planet landar.
I kväll ska vi bara chillar.
Fredag blir det shopping och lite jobb.
Lördag ännu mer shopping, melodifestival och fest.
Söndag åker Sandy hem igen. :(

Nu måste jag kolla Våra Bästa år, sen Glamour. Plugga lite engelska, Städa och handla......

Kommentarer
Postat av: Mithra

Duktigt

2009-03-12 @ 23:05:00
URL: http://www.metrobloggen.se/mithras
Postat av: EvaEmma

Yo!



Fan du håller stilen alltså, träningsknarkoman ;)



Jag vill dock gärna berätta att jag körde stenhårt på gymmet igår, 40 min på crosstrainern + vikter! Impad?



Gymma tillsammans nästa vecka?



Kram EvaEmma

2009-03-14 @ 10:35:22
URL: http://bloggar.vulkanmedia.se/kalender2009/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0