Tisdags dans med negativa mig!

Kom precis hem från gymmet, idag var det dans pass på schemat. Passet är jätteroligt och ledaren grymt bra, men jag var verkligen ur form idag.
Det enda jag täkte på var hur mycket jag störde mig på vissa av de andra i gruppen. Hur jobbiga får man bli!?!?!?
Det är i princip alltid samma personer på passet, de står på samma ställe med samma kläder på sig vecka efter vecka.
Lilla fröken estet längst fram med sina kalasbyxor och klänningar som alltid ska ligga steget före i programmet, snacka om att öva in allt in i minsta detalj. Säkert att hon tänker, hoppas ledaren ser hur duktig jag är!!!! ååååå så störig.
Eller damen i den rosa t-shirten som gör ljudeffekter till rörelserna, väldigt högt dessutom! Snääälllla, va tyst!
Kan ni tänka er hur störigt det är när man hör henne fast musiken är så hög?

Oj vad jag är negativ, säkert bara för att jag är avunsjuk. Jag kan ju inte hela dans passet utantill eller vågar göra ljudeffekter till rörelseran som överröstar musiken!  hahaha, I Don´t Think So!!!!  

Nästa vecka ska jag komma dit med oanad energi och bara koncentrera mig på mig själv och min träning! Inte vad de andra gör, hur de ser ut eller har på sig! Hihi, dumma knäppa jag!

Men ni måste ju hålla med om att det är otroligt störande när man är på pass och börjar störa sig på vissa!
De som ska utmärka sig, tex, göra rörelserna dubbel så stora!!!  sjukt jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0