Löv Dance! Niklas + Laila = Sant


Det har tisslat och tasslat om detta, men nu är det officiellt. Niklas Wahlgren och Laila Bagge är ett par. 
Jag tycker det är himla roligt, eftersom jag antagit detta! 
Förra fredagen var jag på Blue Mon Bar, där även hela let´s dance gänget var efter förra veckan program. 
Då såg jag Bagge och Niklas pussas i ett hörn! Hihi, synd att jag inte fottade! 
Det hade ju bara varit för smarrigt!  

Jag hoppas de kommer leva lyckliga i alla sina dar, som en riktig saga!

PS: (En sådan saga som jag vill leva i, där man bara är så lycklig och glad mest hela tiden. Där man trivs med livet och allt runt omkring sig! Längtar tills den dagen!!!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0