Jag såg Bagge kyssa Wahlgren!!!

Vem kunde ana att fredagskvällen skulle sluta så här??? No one.
Efter några öl bestämmde vi oss för att gå till Blue Moon Bar, mycket bra val!
När vi ska gå in säger vakterna, bäst ni dansar bra i kväll tjejer! Hela let´s dance gänget är här!
Vi bara, haha, ja säkert.
Men jo visst så var de!!! Förstod det redan när jag skulle hänga in min jacka och hör Tony Irvings röst bakom mig, tänkte är han här lär alla vara de!      

Hela dansgolvet gungade, alla ville synas! 
KarlJan satt i soffan, myste med ett stort flin på läpparna med sin käraste. Daniel dansade loss med någon blondin. Carin stod och små snackade. Jeanette satt i djupa disskutioner. Bagge och Mia rockad. Tobias sprang mest runt och letade efter sin basker och George stod occh spanade.   

Tempot på dansglovet var hett, alla tog till moves de aldrig använt förut. 
Själv tröttnade jag ganska fort när de är cirka 70 % killar på stället! 
Kände bara, Hallå spela i er egen liga. Vad tänker vissa med???? 
Mycket underligt.

När jag ska smita hem, såg jag något som jag inte vet om någon annan såg. 
Bagge kysst Niklas Wahlgren i ett hörn! Hihi. Let´s dance LöV!
Det är ju bara för underbart!!!!


Måste försöka sova nu! ska upp tidigt i morgon och flyga!
Arvidsjaur nästa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0