Packat och klart för Sthlm igen.

Då var väskan packad och jag känner mig redo att åka hem till sthlm.
Det har varit super skönt att vara hemma, hitta lite ny energi och glädje.
Dagarna här hemma handlar mest om familjen och släkten. Umgås med alla syskon, kusin barn, laga god mat, massera och bara vara.
Jag storm trivs i Stockholm men kan ändå sakna Karlshamn lite. Men jag antar att det endast är för att familjen bor här, alla är ju samlade här nere utom jag.
Vad skulle jag göra om jag flyttade ner hit? Ingenting förmodligen.
Nee, de är nog lika bra att stanna i storstaden och nöja mig med att åka hem och häsla på. :)


Två av mina små godingar. Moa Och Sixten.
Har de inte den härligaste outfitten någonsin???

Saknar dem resdan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0