Mitt liv utan Godis!

Kolla in alla dessa söta, sura, syrliga, salta och chockladiga pralinerna.
Ser det inte bara för läckert och smarrigt ut???


Ett av mina Nyårslöfte var att inte äta godis på 1 år.
En super svår utmaning för mig, då jag var riktigt beroende av socker.
Åt nog godis iprincip varje dag.
Jag älskade chocklad......förstod inte hur man skulle kunna leva ett liv utan chocklad.

Så hur har det gått?
Hur bra som helst till min stora förvåning.
Har inte tagit en endaste bit och inte ersat det med något annat.
Saknar det inte ens.
Jag mår så himla mycket bättre, en riktig befrielse.
Slippa ha massa ångest för allt onyttigt skit man stoppade i sig.

Så till alla som vill sluta äta godis eller vad det nu är, det går.
Jag klarade de, så då klara ni de.
Ett tips är att inte tänka för mycket på de utan bara köra på, låtsas som inget.

Good luck!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0