När datan krånglar.

Ååå typsikt vad svårt det ska vara ibland med datorer.
Min laptop har helt gett upp, vill inte starta för en sekund i världen ens. Jättetråkigt och synd tycker jag, han gjorde ett fint jobb.
Nu sitter jag vid en vanlig mega klumps data i stället och hade tänkt öppna mitt CV som jag skulle behöva fila till.
Men det går ju inte?
Varför?
Om jag själv ska anta så måste man ha microsoft word för att öppna dokumentet eftersom det är skrivet i de, och det finns ju inte på denna datan!
Kan man fixa de kanske?

Varför ska det vara så svårt?!?

Ska nog åka och köpa en ny data idag, tycker verkligen att jag förtjänar de!
(en med office paketet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0