Vart tog träningen vägen???

Oj vad jag ligger på latsidan med träningen.
Inte blir det bättre av ett viss person verkar träna dygnet runt, gillar även att påminna mig om de ;)
Jag har dock ett vattentät bortförklaring, jag är nästa aldrig hemma.
Hur ska jag då kunna gå till gymmet? Går lixom inte.
Hade det funnits gym på hotellen så hade jag givetvis utnyttjat de, men sådan lyx förekommer inte där jag bor. Typiskt.
Jag går promenader varje dag, men man behöver ju lite till för att de ska göra nytta.
Kanske ska börja med hemma gympa? Ska nog sätta ihop ett litet program. Idag har jag och Moa stetchat mina stela muskler i alla fall. Eller Moa skrattade mest åt mig.

Är jag för lat eller är de ok att skippa träningen bara för att man inte kan gå till sitt gym?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0