Örebro shopping, snöstorm och slottet.

Efter att ha suttit i flera timmar och häckat på mitt hotell rum kände jag att det var hög tid att ta mig ut och utforska Örebro lite.
Snön öser ner, grått och mörkt men tog mig ändå in till stan.
Örebro centrum var fullt av stånd idag, som värsta marknaden.
Marknasgodis, vantar, mössor, kläder och allt vad man kan tänkas hitta på en marknad. Kändes lite som dec och julmarknad på nytt, speciellt eftersom snön vräkte ner.
Gick förbi slottet och drömde mig in i de, :).
Inget handlat på marknaden men på H&M blev de bli en tröja + att jag köpte en virknål så jag har en sysselsättning i kväll.


Örebro! Marknad och slottet + mängder med snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0