H-O-C-K-E-Y

Som jag sett fram emot detta. Började göra mig iordning minst 2 timmar tidigare än vanligt, snygg skulle jag ju vara.
När maken och håret var till min belåtenhet begav jag mig till Arlanda för mitt charter uppdrag.
Spänninge var total när bussen med alla 32 hockyspelare kom...;)
Men vad möts jag av?!?  32 st dönickor, säger inget, vill inte ha något?
Snacka om att jag blev less.
Höll tummarna hela vägen ner på att det skulle vinna matchen, kanske skulle de hjälpa.
Och jippi, de vann 5-4.
Möttes av ett mycket glattare gäng, som både kunde prata och vill ha lite att fika m.m.
Mycket rolig flygning, jag och killarna. ;)
Ganska trött när jag kom hem 02 i natt.
Hej Då

PS: Jag älskar mitt jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0