En mindre bra dag.

Serviced yrket i all ära, men alla dagar kan ju inte vara på topp.
Att vara instängd i ett flygplan med arga passagerare är inte det roligaste!
Idag var jag inte bara det en gång utan flera gånger!!!!
Jag förstår verkligen att de blir ledsna och sura, men jag kan ju inte föra något åt de.
De man kan göra är lyssna, le, bjuda dem på fika och försöka göra det bästa av siturationen.
Dock kanske man inte kommer så långt när några av dem missade flyget till Kina! :/ Hoppsan så tråkigt.

Nu är jag trött och grining så bäst att jag går och lägger mig, ska upp kl 04.20!!!
God Natt

PS: Alla var inte sura på mig, några tycket jag hade ett strålande leende, någon att jag var söt och att jag gav utmärkt service! ganska kul att höra en sådan här dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0