Yesterday. Jobba, jobba inte?

Nästan på väg till restaurangen igår för att jobba. Skulle börja 12.
Men Kallisch ringde och frågade om jag ville vara ledig. Vädret var ju inte direkt på topp vilket gör att det blir lugnare. Lite för kallt för mig att stå ute och smila hela dagen. Så visst kunde jag vara ledig.
Satte mig i soffan och degade, kom sedan på mig själv att jag suttit i soffan i 4 timmar och kollat på tv utan att ens veta vad jag tittat på. Så härligt att vara ledig, haha.
Som tur var ringde Kallisch upp igen och väckte mig från min koma. Frågade om jag kunde komma in och jobba i alla fall. Pojkarna behövde lite hjälp.
Så självklart åkte jag bort till jobbet och räddade dem, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0