Utan internet.

Inte så lätt att blogga när man inte har internet!
Fast mitt problem är mer komplicerat..... jag har precis skaffat trådlöst internet. Man fick något erbjudande när man köppte tv:n. Men mina USB uttag på datan är söndriga, båda två. Frågar mig inte hur det gick till, men de är helt söndertryckta!!!! Vem har gjort de??? Ingen tydligen!
Så man kan ju säga att jag inte har så mycket nytta av mitt mobila berdband.
Men om två veckor får jag, ska köpa ny data då. :)

Igår gjorde jag dock en upptäckt, mycket nöjd är jag över denna. Om jag sitter på bakgården har jag internet, surfar på någon annans trådlösa.
Och idag gjorde jag en ännu bättre upptäckt, jag kan sitta i mitt fönster på någon annans trådlösa.

Varför har man gått och skaffat mobilt för en miljon i månaden??? Suck, aldrig får man vara riktigt glad.
Hej Då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0