Nu är de klart, gött som faaan.

Dangerous goods, security, subpart Q, badge tester m.m.
Oj vad yr jag blir.....  alldeles vimmelkantig!

Oj vad jag har pluggat, det har hängt över mig som ett stort åskmoln den senaste månaden.
Knappt  velat öppna datorn för mitt dåliga samvete att jag inte pluggat klart.
Små svårt att plugga online me när jag inte fått iordning på internet hemma i nya lyan.
Men upp i Norrland på Hotellet finns allt, så tiden var inne att plugga klart!!!!
Och precis just för en lite stund sen blev jag klar, Klar och åter KLAR!
Jippi, vad skönt.

Snart kommer min Alranda badge hem som ett brev på posten.  
Ska bara gå och ta en foto, jävligt snyggt sådant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0