Mina babes drog till Mitt Cyppe land

Åååååå ni ska bara veta hur bitter jag varit under mer än en veckas tid.
Bitterheten har legat och grott inom mig, men nu har bomben släppts.
Suck... vad skönt!
Anledning???
Jo mina 3 Karlshamns bästisar drog till Cypern, UTAN MIG!!!!
Visserkligen kunde jag följt me, men jag jobbar ju, typ Alltid! Gick inte att vara ledig, då får man ju skylla sig själv, hihi.
Men jag vatt ändå MEGALO avis.
Jag älskar Cypern, nästan lika mycket som Kreta.
Var på Cypern 6 veckor förra våren och gjorde min Cabin Crew utbildning.
Hade en super tid där!    

Men jag lovade dem att jag skulle skicka alla Piloter från mitt förra bolag till Ayia Napa för att festa natten lång på Grabbarna Grus, så vi får väl se om de kommer hem med Pilot skvaller. För de gillar vi, hihi.

Längtar tills i morgon, då man får höra allt som hänt.
Hoppas ni varit riktigt olydiga!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0