Blue Moon Bar. All night lixom.....

I lördags var jag ute och svirade, hela natten, hihi. Och det var så kul.
Blue Moon bar lixom.... :) Fett najs place.
Jag och Josse röjde till alla schlager dänger.
Tydligen var det något lack och läder party där me, så det fanns massa roliga människor att skratta åt, hihi.
Inte nog med de, Star Pilots var där, in real life lixom. Coolt va!!!!
Vi stod längst fram och diggade som värsta fanen, haha, så roligt vad lite alkohol kan göra!
Knäppis man kan va...... hihi.

En kille sa till mig.
Du är snyggast på hela stället.
Jabba: åååå ä jag, tack, fniss.
Hanbaa: Är du homo?
Jabaa: E´nej.
Hanbaa: För de är massa homo och bi här.
Jabbaa: Ok, men jag är fett hetro!
Hanbaa. Ok, vad bra!


Kommer snart med bilder från partyt.....

Kommentarer
Postat av: Daisybramble

Öh..? Förstod inte riktigt vad samtalet gick ut på. Men kanske jag som e trög...

2009-05-12 @ 13:41:36
URL: http://www.metrobloggen.se/9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0