Bästa flygningen.

I morse ringde klokan tidigt, typ 4 timmar efter jag somnat. Trött som aldrig förr var jag.
Men inget att göra åt, bara att packa lilla väskan, klä på mig och åka till Arlanda. Sov hela bussresan, hörde inte ens att OP ringde mig.
Flög som passagerare upp till Lappland för att sedan flyga fram och tillbaka till Arlanda i kväll.
Jag hann knappt sätta mig i planet förens jag somnade. Minns inte ens att vi lyfte, hihi. Vaknade inte fören vi landade sen, vilken underbar sömn jag måste fått, var nog lite trött.
En av värdinnerna sa till mig, vilken turbulens vi hade!
Jabaa, VA? Jag märkte inget, sov som en stock.....:)
Man får passa på att sova när man har tid över.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0