Vilhelmina weekend, med min lapp!

Efter en vecka i stor staden kände jag att det var dags att fly iväg. Det var inte så svårt att välja vart jag skulle fly, alternativen är få.
Karlshamn? nee, det är för dyrt.
Göteborg? nee, jag ska ju dit om två veckor.
Vilhelmina? JA.
Ringde mitt kära flygbolag och de bokade in mig på kvällsflygningen. :)
Det var bara att packa väskan och bege mig av till Arlanda. Flygningen på ca 1.30 minuter ägnade jag åt att läsa min engelska bok, bra va!
Väl framme på Sagadals flygplats möttes jag av världens bästa grek fru "nu mera lappfru" Marléne.
Vi körde hem till Marlénes lilla hem i kyrkstan, supermysigt men väldigt gammalmodigt..... hihi.
Nu har vi precis ätit och ska snart börja frossa chocklad och kolla film.


Den här chocklad asken ska vi göra slut på.
Köpte den ombod på vårt plan idag, fin ask va!


Marléne och jag har känt varandra i snart 1 år, då vi möttes på flygplatsen påväg ner till Cypern.
Efter det bodde vi ihop, jobbade ihop och gjorde allt ihop i 7 månaders tid!!! Helt underbart.
När det sedan var dags att flytta hem till Sverige igen, skilldes våra vägar. Marléne flyttade upp till Vilhelmina och jag till Stockholm, men (såklart att det kommer ett MEN) vi började jobba för samma flygbolag med olika baser bara!


Så här snygga är vi!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0