Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidigt. Flllllllllllllllllllllllyga.

Har varit iväg och flygi idag, tidigt som faaan. Morgon flyg är så härligt. :) 
De fyra första leggarna var lugna. Jag och Maria fixade det galant, vi mättade alla de hungriga passagerarnas magar! 
Efter allt de hårda arbetet var färdigt gick jag till Cockpi för att Coacha piloterna Jimpa och lill Jeppis! Jimpa uppskattade mitt besök så mycket så han t.o.m försökte filma mig! Varför har jag ingen aning om, så intressant trodde jag inte att jag var! Hihi
Efter mina fyra jobb leggar åkte jag passiv hem till Sthlm igen, SKÖNT! 
När man far iväg hastigt på sin stand by så känns det konstigt nog alltid som man är borta mycket längre än om det är planerat sen innan. På vägen hem var det Nikke och Pelles tur att dras med mig, fast jag tror de blev glada (vem skulle inte bli de?? hallå). 
Hur kul kan det vara att sitta där inne, timme efter timme och bara snacka med varandra??
 Klart de måste bli glada av lite damsällskap. Ett litet problem som jag märkt att de har är att de hör fel när jag pratar, förmodligen inte bara när jag pratar. 
Som t.e.x idag sa jag något liknande till Pelle:
 - Vad kul att du är kvar, då gillar de ju dig. 
Styrman sa då:
 - Sa du, jag är glad att du är kvar för jag är kåt!!!
Jabaa, ehhh hur fick du det till de? Hihi, knäpp skallar, vad har de i huvudet????  
De är roliga men tankarna verkar vara lite långt borta ibland, precis som hoss mig.   

Jag hoppas att jag ska få flyga lite charter nästa månad. Så snälla kan inte alla hockylag, fotbollslag eller vilka lag som hellst bara ringa in oss när ni ska iväg på match!!!! Kom igen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0