Talang 2009, ska du söka???

Var precis inne och läste på tv4 hemsida, finns alltid massa kul där.
Såg att de just nu söker folk till spårlöst, rent hus och talang.
Vill du vara med? Gå in på länkarna och sök. =)
Jag ska inte vara med, känner inte att jag passar in på något av de programmen. Men hade gärna varit med i Talang, hur coolt hade det inte varit att ha en talang som man vill visa upp för hela Sverige?
Jag hade ju dock aldrig ställt upp om jag inte hade en stensäker talang som skulle ta mig ända till Finalen!
Du kanske kan sjunga, jonglera, spela blockflöjd, piano eller trolla? I så fall tycker jag ni ska söka.
Jag kan följa med och stötta och peppa!!!! De är jag grym på.
Markoolio ska tydligen vara programmledare.

Själv hade jag velat vara med i något annat program, gärna Expedition Robinson. Det hade varit så kul, ska verkligen söka om de kommer fler säsonger, får nöja mig med att sitta bänkad framför den nya säsongen så länge.
Jag är helt övertygad över att jag hade kommit långt i tävlingen så länge jag inte hade kollapsat av hunger.

Robinson 2010 vi ses!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0