Softisch najsich flightis day...

Back på hotellet nu efter en lååång flyg dag, eller egentligen inte så jättelång men det känns så.
Första leggen idag var riktigt soft, 14 passagerare och 1 h 40 min flygtid. :) Snacka om att de fick special service.
De andra 5 leggen var det betydligt mer passagerare! Så roligt med alla olika typer av folk, några rocka billy brudar, massa turister och även en retarded kille! Tjitt vilket pucko, han slutade inte glo på mig......
Blev så lack, försökte köra över hans tår med trollyn, men lyckades inte! hihi.
Vårt nya service upplägg är grymt, vi sålde galet mycket.....
Så mycket att jag blev helt slut, orkade knappt hålla ögonen öppna, gööö jobbigt. Spelade ingen roll att jag stoppade i mig 150 gram marabou chokladkaka, drack massa kaffe, cola, gott och blandat, apelsiner och massa mat, inget hjälpte!!!  Suck... tror det är hostmedicinen som gör att jag bara vill sova, min kropp vill helt enkelt inte vara vaken!
Snacka om jobbigt att inse de på första leggen, bara 5 kvar. HaHa. Tur att man har så grymma kollegor.




PS: Fick 1 visitkort idag! Av en Fransman, han jobbade som test förare för Porsche. :) Hihi. Ville dock inte ha de, slängde det . Så om någon annan vill ha det ligger det i den gröna stora soptunnan ute på flygplatsen.

PPS: En av kollegorna skulle vara lite rolig idag! Hon gömmde mitt bricanyl, bara det att hon själv glömde bort att hon gjorde de. Så senare under flighten ringer hon bak till mig när vi sitter på jumpen innan landning och bara, du jag skulle skoja lite med dig innan. Jag gömde ditt bricanyl i mitt förkläde i min väska. Jabaa, aha ok. Honbaa, få inget astma anfall nu, inte innan vi landat i alla fall!!! jabaa, haha  ok, ska försöka.
(kanske inte var så roligt).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0