Sandy is Framme i Storstaden....


Sandy & Mandy på Juldagen!!!

Äntligen har man fått Karlshamns besök och ingen mindre än Sanna. Som jag längtat.
Vi har tillbringat 3 timmar med att skvallra om allt det senaste. Man missar mycket när man är iväg från lilla hemstaden. Allt från vem som legat med vems kille, vilka som varit och fikat ihop (på stans typ enda fik), vilka som blivit buksystrar och vilka känsjukdomar som går!
Ja som sagt det händer mycket i älskade lilla karlshamn!
Hoppas att fler av mina vänner där nere snart ska få tummen ur röven och flytta hit, hur roligt hade inte de varit.
Nåväl just nu får jag nöja mig med besök vilket går alldeles utmärkt.
I morgon blir det shopping, lördag blir det ännu mer shopping, melodifestival tittande och utgång och söndag lämnar hon mig igen!
Vi ska ha så kul... :)





Kommentarer
Postat av: Marléne AKA wallemo kanis

HAHA låter som lite Villisvarning där nere=P

2009-03-13 @ 02:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0