Norrland nästa!

Även om Stand by är en jobb dag så förväntar man sig på något sätt att man ska få vara hemma. Men många gåner blir man ju faktiskt inringd, tex idag. Och som vanligt är det bara att packa väskan och slänga på sig uniformen för att bege sig av till Arlanda. 
Idag var det ändå ganska soft, jag flög passiv upp till Norrland. Kan ju tyckas vara lite onödigt, men jag ska jobba på första morgonflyget i morgon.
Min passiva flygning idag spenderade jag inne i Cockpit, coachade piloterna genom den 2 timmar långa flygningen. Tror de uppskattade min coachning, man börjar ju ena lära sig endel. Snart kan jag flyga planet helt själv. ;) hihi
Vi såg ett jättefint Stjärnfall idag och när man ser det får man ju önska sig något. Om man inte tror på sin önskan kommer den aldrig slå in, jag tror stenhårt på min önskan! :) Wish me Good Luck!

Framme i Norrland var det inte så överdrivet kallt, helt Ok! Men snö i mänger finns de allt kvar! 
Nu ska jag fixa lite på nätet sen SOVA.
04.20 ska jag upp. Avisar???


Här satt jag idag, eller inte direkt där, hihi, men i Cockpitten!
Piloterna skötte sig utomordentligt bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0