Ni kan aldrig gissa vad som hände igår?

Något alldeles alldeles Amazing hände igår, något jag aldrig ens vågat drömma om.

Ända sen jag såg han första gången 2006 har jag haft en speciell kärlek till han, endel kanske t.o.m kallar det besatthet! Han finns runt mig hela tiden, på radion, i tv och i tidningarna. Jag kan inte sluta dregla så fort jag hör hans namn eller ser hans snygga fejs!
Han är verkligen det där extra! Jag vill ha han!!!! Hahaha.

Och igår hände det nästan, (verkligen nästan). Han bara stod där inne i Gallerian och signerade autografer med sina snygg polare och jag bara "råkade" gå förbi! hihi.
Våra blickar möttes och det kändes helt magiskt. Sanna fick knappt kontakt med mig, men vad gjorde det när hon ändå hade Snygg Erik att titta på!
Vi kom nästan precis när de skulle gå så vi hade sällskap ut till deras bil, så underbart trevligt.
Han kom så nära mig så han nuddade mig, mitt hjärta lugnade inte ner sig på hela kvällen, hihi.
Innan han gick hann jag ta en bild på han "bakifrån" och önska han lycka till i melodifestivalen!

Inte svårt att lista ut vilken läckerbit jag pratar om va?????
DANNY SAUCEDO!!!!!

Jag säger bara See Thello!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0