Mys pys med Emmyisch!

Jag och Emmy brukar ses på måndagar, hennes kille jobbar sent då.
Är så glad att jag har Emmy här upp i Sthlm, hon är min äldsta barndomsvän!
Vi träffades redan på dagis och det var ju ett tag sedan!
Emmy har bott här upp i typ 4 år och trivs toppen, speciellt nu när hon har Andreas och vincent!
Vincent är deras vovve.

I kväll har vi lagat mat, eller Emmy harl agat mat. Pasta med spenatsås, hon är bäst på de! Lika bra att låta henne laga maten, det är lite av hennes grej så fixar jag disken.
Ända sen vi var kids och bara skulle koka snabbmakaroner efter skolan så var det alltid Emmy som  skulle fixa de, så man lär sig lixom.
Och inte mig emot om hon fixar käket..... hihi.

Nu kollavi på Con Air, så spännande.
Vincent ligger och myser mellan oss. :)


Kommentarer
Postat av: Emmy

Hihi.... Mys mys !!!

2009-03-31 @ 14:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0