Leila är ju bara för Fräsch!

Igår kollade jag på Leila på landet, råkade sappa förbi 4+ men blev fast där. Hon är grym i köket, vad får hon allt ifrån?
Inte bara det att hon lagar mat, allt runt omkring ser så fint ut och hon ser så fräsch och lycklig ut. Jag vill också ha en sån utstrålning, hur får man de?
Steg 1 är nog att vara lycklig.
Steg 2 älska det man gör och
Steg 3 att ha ett helt team med make up artister med sig!!!!
Jag lyckas i alla fall med ett av stegen! en bra bit på vägen.  

Igår blandade Leila denna drink! Ser den bara inte för smarrig ut?

Jordgubbsmojito! ser ganska najs ut va!
Den ska en viss person få blanda till mig väldigt snart! :)

Här har ni receptet till den!!!

När jag snart flyttar till mitt nya hem ska jag börja baka bröd, bullar och massa god nyttig mat! Hela köket ska vara fullt av kryddor på kruka, kok/mat böcker och kylskåpet ska vara välfyllt.
Åhhh längtar!
Tänk vad bra det kommer bli.

Kommentarer
Postat av: anna

Hej! ja visst är den heet! den finns inne i den stora gallerian Nordstan i gbg. affären heter moonsoon och finns därinne på övervåningen. klänningarna är superbilliga!!

2009-03-05 @ 20:42:46
URL: http://annathomsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0