Inringd på stand by!

Fem minuter innan min stand by gick ut igår ringde OP. Check in om 1 1/2 timme, skynda skynda skynda!
Aha, bara att göra sig iordning dåraa.
Helt otroligt att jag hann i tid och allt fast jag skulle tvätta håret och fixa mig. :)
Egentligen tycker jag det är ganska kul att bli inringd, jag mernar jag gillar ju att flyga! Men ibland är det lite störigt när man tänkt att man ska göra annat! Fast man ska ju inte planera så mycket på sina Stand by dagar. Men man kan ju inte heller ha en dag oplanerad, bara sitta och vänta på att OP kanske ska ringa. Hihi.

Flygningen igår gick bra men var full av surprises!!! Har inga mer kommentarer än så! Skönt att det bara var 2 legg.
04.15 ringde klockan i morse, dags att flyga igen. Härligt tidigt, man känner sig alltid så fräsch och utvilad vid den tiden. ;)
Hemma och tränad igen är jag i alla fall och väskan står redo och packad igen!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0