Är det Ment to be eller???

Vet inte riktigt vad jag ska tro, men kanske kan det vara ment to be!!! Hihi, hur ball är de?

Spanarn Eleni hittade ett litet span på Cinderella. Bytet jobbade med Wallmans ombord på Cinderella. När vi blev runt guidade av Josses kille på båten blev sparnan och bytet presenterade för varandra! =P
Inte mycket mer som hände....hihi.
Vi gick skilda vägar när båten la i hamn ända tills idag.....

Idag var jag ute och flög, jobbade. Och gissa vilka som gick ombord nere på Arlanda och skulle flyga upp till Norrland???
Wallmans från båten? 
Hur stor är chansen? 
  • Att de flyger med just oss? 
  • Att just jag jobbar??
  • Att just han är med???
  • Att just JAG jobbar????
Konstigt va???

Tror ni det är ment to be???

Antar att de ska flyga ed ner till Arlanda i morgon igen, återkommer med mer info. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0