En underbar kväll med mina kolleger....


I Tisdags hade jag lite fest hemma för Sthlm basen, första gångden vi träffas utanför våra uniformer.
Kvällen blev hel lyckad och vi hade super kul.
Meningen var att vi skulle gått ut, men klockan blev halv två innan vi kände oss redo och då vatt de lite för sent.
Jag som vanligt hade svårt att förstå att festen var slut....... varför lixom!!!!
Efter kollegerna åkte hem fick en viss person en miljon samtal av mig......WHY!!!!
Hahaha... jaja shit happens, inte en lyckas fest utan någon skandal, eller vad säger man?

Hade på mig min nya super söta klänning.
Kände mig som värsta housewifen i den när jag fixade snittar och lekte värdinna.

Grym fest  i alla fall, får vi snart göra om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0