Drömmar...

Åååå vad händer? Vad tänker man egentligen när man sover och varför drömmer man som man gör?
Drömmar ska ju ha någon form av betydelse, men ibland är de verkligen svårtolkade.
De senaste veckorna har jag haft väldigt underliga och jobbiga drömmar! Har helt enkelt vaknat och varit på super dåligt humör eller gööö ledsen, för en dröm lixom!!!!
Ska ge några snabba exempel på mina knas drömmar:

Dröm 1: Jag är i ett jätte stort akvarium och försöker ta mig ut. Känner paniken eftersom jag är instäng och är rädd för att det ska komma ormar och lebbiga fiskar. Rätt var de är ramlar jag baklänges och sätter mig på en krokodil?
Precis när den ska vända sig om och anfalla mig vaknar jag???

Dröm 2: Drömde att mina föräldrar inte var mina biologiska och jag var tvungen att flytta till en annan familj. De var jätte elaka och jag fick massa styvsyskon!

Dröm 3: Någon kidnappade och skar ut ögonen på "min pojkvän, spikade sedan upp dem i en skog. Skogen var den jag brukade leka i när jag var liten, alltså nere i Karlshamn. Det hände sen massa konstiga och lebbiga saker, minns inte exakt.

Dröm 4: Jag jobbar ombord på flyget, fram som kabinchef. Efter en stund i luften ringer kaptenen och säger att vi måste nödlanda med bara några minuters förberedelse. Vi säger till alla att sätta sig och spänna fast sig. Kaptenen säger sedan inget mer så jag vet inte när vi ska skrika till alla "brace brace". Så jag börja skrika till alla - Brace Brace. Men de bara skriker att jag är jobbig? Frustrerad som jag är fortsätter jag i alla fall. Vi landar sedan på en jättelång och stor landningsbana och flygplanet rullar så fort utan att stanna, så vaknade jag?

Är det någon som har en aning om vad dessa drömmar kan betyda???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0