SLUTA BORRA?!?!?

NI BORRAR HÅLL I HUVUDET PÅ MIG   

Tjittt vad jobbiga grannarna är. De har hållt på att borra, hammra och för väsen i flera veckor nu! Kanske dags att visa lite hänsyn till dem som även är hemma dagtid! Är så sjukt trött på dem, de låter som att de är här inne och borra. 

Eftersom jag växt upp i hus har man aldrig stört sig på sin grannar. När jag väl flyttade hemifrån till en lägenhet i stan hade jag turen att få en lägenhet utan grannar igen! Hihi, det var bara kontor i huset och jag. :)
De var toppen!
Men nu mera bor man som en "normal" Stockholmare, lägenhet med massa grannar runt sig. Vilken kan vara jätteroligt och bra att ha, men inte alltid.

Snälla, snälla granne! Sluta borra, du kan borra hur mycket du vill när jag är ute och flyger eller iväg på något annat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0