Rulla Runt! Vincent, lyssna!!! Rulla Runt! Men åhhh.....

Dagens höjdpunkt, lära Vincent att rulla runt. Haha, snacka om att ta sig vatten över huvudet!
Vincent är för övrigt väldigt lydig och kan massa andra trick, men rulla runt var inget för han! Åtminstone inte att lära sig på 1 dag! Jag ska snart kämpa vidare, men vet inte riktigt hur jag ska gå till väga??? 

Jag har sen tidigare bara lärt min lilla jack russel (som bor hemma hos mina föräldrar nu) att rulla runt. Det var inte så svårt, hon är ju så liten, det var bara att putta på henne.
Typ knuffa henne runt de första gångerna, tills hon fattade. Haha. Hon gillar det dock inte alls. Varför ska jag rulla runt för att få en godis??? Då är jag heldre utan tänker hon. Min lilla vovve är inte så förtjust i mat eller godis! 

Vincent är dock mycket intresserad av godiset, men inte av att rulla! 
Han förstår ju såklart inte vad jag menar..... hummm.
Måste komma på en bättre taktik! Ska läsa på lite till nästa gång jag är nannay!


Matcho Vincent på promenad! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0