Nu ska jag väl ändå bli frisk!

Det är verkligen dyrt att vara sjuk. Inte nog med att man får mindre lön när man är hemma från jobbet, även alla läkarbesök och mediciner kostar endel. 
Det är ju inte frivilligt man ligger hemma och är sjuk, inte jag i alla fall. Så nu tycker jag synd om mig själv både för att jag är sjuk och för att jag får mindre pengar! 
Denn veckan har jag gjort av med 440 på läkarbesök och ca 550 på medicin! 
Suck säger jag bara, hoppas jag blir bra snart i alla fall, för jag vill börja träna och i helgen ska jag iväg och flyga! 
Man vill ju gärna inte gå omkring och hosta på passagerarna, tror inte det är så uppskattat! hihi

Nu ska jag ta några klukar cocillana, inhalera lite bricanyl, dricka ingefärs te och sen sova massa timmar. Hoppas därefter att jag ska vakna upp som en ny människa!
GODNATT

Kommentarer
Postat av: alec

cocilana is the shit :)

2009-02-27 @ 12:49:40
URL: http://alecstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0