Nanny till Vincent idag.

Kl 08.30 ringde Emmy och Vincent på dörren, dags att vakna...... Åhhhh vad tidigt. Dagarna när jag var en morgonmänniska är verkligen förbi!
Men idag kunde man ju inte bli annat än glad när jag ska ha Vincent hela dagen. I vanliga fall följer han med Emmy till jobbet, men inte idag (de skulle ha någon inspelning).  
Så då fick Nanny Helena rycka in.  

Dagens schema: 
  • Vila en timme till.
  • Kiss paus, frukost.
  • Jag träna, Vincent vila middag.
  • Lunch
  • Promenad. (PS: VA SNÄLL!)
  • Lydnads träning, idag ska vi lära oss Rulla runt!
  • Valfri aktivitet.
  • Kiss paus.
  • Emmy kommer och hämtar!!! 
Ser ganska bra ut tycker jag själv.
Önska mig lycka till! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0