Att vakna på fel sida?

Hur kan man vakna på fel sida och vad är egentligen rätt sida???
Om man nu kan vakna på fel sida, så gjorde jag i alla fall det idag! Kl 09.15 typ av världens host attack, och den ville inte sluta. När den väl slutade ville jag inte somna om, man var ju ändå vaken, och hade sovit ialla fall ca 7 h! Vilket borde räcka!

Hur kan man vakna med spänningshuvudvärk? Trodde det var sån huvudvärk man fick under dagen? Men tydligen inte jag i alla fall! Har du ändå skaffat brillor nu för att undvika all huvudvärk, vilket jag tycker hjälpt lite. Är det mening att jag ska sova med dem??? Konstigt.  

Lite små bitter och irriterad är jag allt. Men det är bara innan dagen kommer igång. Ska snart stoppa i mig en dunderkur, sedan gå och träna! 
Idag ska jag köra medelgympa med Emma, så roligt att ha en träningspolare. Alla andra polare tränar ju på lite mer glammiga gym! Själv trivs jag bra på friskis. 

Nu ska jag sluta vara bitter och irriterad, detta kommer trots allt bli en underbar Torsdag!!! 
Hej så länge!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0