Tydligen en rolig Historia.

Eftersom en viss person tycker denna historian är Jätte rolig så tänker jag nu dela med mig av den.
För ett tag sen var jag inne i tradera träsket, helt beroende.
Budade hej vilt på allt.
Bl.a så budade jag på en desperate housewives dvd box, trodde jag!
Vinnande bud gick jag me för endast 45 kr inklusive frakt.
Vilket fynd tänkte jag, men blev ändå lite misstänksam, så jag gick in och kollade annonsen igen.
Det hela visade sig vara en plansch på hemmafruarna!
HaHaHa, vilken besvikelse. Inte så konstigt att ingen annan la bud!

Här ska ni få ett samkprov på min fina fina plansch:

Fin va!
Så här ser den ut från baksidan:

Från tidningen Julia!
Jag hade kunnat tänka mig att sälja den för 45 kr.
Hör av er om ni är intresserade! ;)

Hej på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0