Dagens dröm!

I natt drömde jag att jag jobbade på mitt förra flygbolag Eurocypria. 
Återigen fick jag ha min superheta ljusblåa uniform, som jag längtat.
Vi var hur många som helst i crewn och jag gick som 5:a, alltså var ansvarig för "snacksen", haha! Tack för den!
I alla fall ville jag gå in i F/D, för jag kände kapten men de fick jag inte för Cabin chefen, så sur jag blev.
När jag sedan kom bak till gallyt så var det överfullt med väskor. Väskorna var överallt, i aölla skåp.
Lastarna hade sagt att vi var tvungna att ta det med så vi fick ingen catering?!?

HaHa, vad är det för konstig dröm?
Snacka om stressad!
Knäpp!


Så här såg jag ut på mitt gamla bolag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0