Vilken härlig morgon!

Klockan är 11 och jag har redan varit vaken i 2 h!!! Vad händer? hihi.
Karlshamns rutinerna sitter i. Där var det då inga sovmornar, kl 07.30 var det dags för morgonpromenad!
Men här uppe behöver jag ju inte överdriva och gå upp innan 9, ifall jag inte måste då!

Så här har min morgon sett ut:
09.00- Vakna
Dricka protien shake.
Promenad 30 min.
Handla lite.
Hemma igen.
Äta frukost.
Och nu är jag här och internettar!

Perfekt schema känner jag, fast jag behöver speeda upp tempot lite. Jag är verkligen som en snigel när jag ska komma iväg. Ska bara, ska bara och åter ska bara!!!!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, fixa disken sen sticka ibäg och träna!
Idag blir det medelgympa, :) Lovade ju att jag inte skulle fuska, så jag tar ett säkert kort där jag för en gång skulle får känna mig duktig. hihi.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0