Samma visa varje gång! Suck

Idag har jag jobbat lite extra, i garderobn på ett av mina favvo ställe. En gööö soft hotell lounge, jättestort ställe. Har jobbat extra där nu i ca 6 månader och trivs toppen med de. Ganska soft att komma dit stå i garderoben, träffa massa schyssta glada människor. Dessutom är garderoben gratis så alla blir glada och gillar en.
Något jag dock inte riktigt kan förstå är alla som flörtar med en, vilken kött marknad den kan va! Flörta med garderobs tjejen lixom?? Hallo hela stället vilmlar av brudar, vad sysslar ni med killar? Som mest har jag fått 7 nr på en kväll, inte illa va! hahaha. Snart kan jag göra en hel bok av alla nr!!! Nee jag sparar dem faktiskt inte, de åker i sopan direkt när de vänt ryggen! Men om man tar nummret får man alltid lite extra dricks och de är ju inte fel. Vilken bra taktik va!
Idag fick jag 299.50 i dricks, inte så illa för en gardrobs kväll!

Ska jag berätta den vanligaste raggningstekniken? Eftersom det inte alltid är så mycket att göra så läser jag alltid en bok, så då blir automatiskt den vanligaste repliken
Vad läser du?
Är boken bra?
Hur långt hinner du på en kväll? etc.....
Fantasi fullt va? Vissa är gansa roliga och trevliga att prata med medan andra är rena dreggen!

De konstigaste repliken jag fått höra ändå ganska många gånger är:
Vad gör en så snygg tjej som dig i garderoben?
Min tanke är då? Vadå måste man vara ful för att jobba där? Konstigt!

Kommentarer
Postat av: s

haha, jag tycker att dethär inlägget var ganska kul :)

2009-04-26 @ 16:02:56
URL: http://sofiawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0