Öl, vin och massa mer.

         
Det blir aldrig som man tänkt sig, tabasco såg stelt och tråkigt ut. I stället drog vi till ett ställe som heter Å, där vi började kvällen med öl och vin. (jag öl de andra vin)
Efter det gick vi vidare till Harrys och därefter  Skybar.
Skybar var najs, ligger på 23 våningen i skrapan. Ingen av oss hade varit där tidigare, kanske inte så konstigt att inte jag varit där eftersom det var första gången jag var i Västerås. hihi.
En öl blev 2,3,4,5,6,7 ........ sen minns jag inte mer, haha. Nee så illa var det inte.
Vi hade kul.... Väldigt kul, som alltid.
Varför är det alltid mycket trevligare människor i mindre städer än stor städer? Konstigt tycker jag.
Skybar stängde vi 2 och då var det dags för efter fest, lite seg sådan.
Vid 03.30 dog de ut och vi begav oss hem till Marlénes pappa, vi fick GÅ dit.
Hur långt som helst, trodde aldrig att vi skulle komma fram! Kallt var de me, fick nästan dimma på mina glasögon!

Men hem kom vi!

Utvärdering av Marlénes födelsedag: En mycket trevlig dag och kväll. Lätt värt alla miljoner kalorier från ölen.

Nu ska vi sova... hihi som gammla goa tiden i Grekland! Jag och min Grekfru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0