Ojsan vilket pass....

Hem kommen från jobbet och helt färdig efter ett 14 h pass.
Skönt att känna att man gjort lite nytta. Det gick verkligen jättebra idag och jag tror de var ganska nöjda med mig., jag gjorde ju mitt bästa.
Och vill jag kan jag vara ganska duktig, =)
Tror detta är den bästa restaurangen i hela världen, vilken servis.
Alla kolleger var helt undebara och så hjälpsamma. Behövde aldrig känna mig jobbig eller ivägen.
Ändå var vi tre stycken nya idag, fast bara jag som var väldigt "ny".
Riktigt getto snack var det där, massa olika nationaliteter.... och de gillar vi. De gick så långt att jag svara en som pratade Svenska med mig på engelska, Töntigt va. haha.

PS: Inget spillt, inget sönder slaget. Peppar peppar ta i trä.

PPS: Verkligen dags att gå och lägga mig, lång dag i morgon me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0