Nässköljning, vad gör jag för fel?



Köpte för några veckor sedan en nässköjare och tror stenhårt på att den ska heala mig.
Man måste ju testa i alla fall, har hört att den ska göra underverk.

Jag har ett problem bara eftersom jag fortfarande inte är healad. Den funkar inte på mig.
Meningen är att vattnet ska rinna från ena näsborren runt hjärnan sen ut i den andra, men det står bara still på mig. Vattnet rinner ingen vart. Första gången jag testade gick det bra, men inte efter de, nada!!!
Förstår inte vad jag gör för fel???
Kanske är mina bihålor så igentäppta att vattnet inte kan ta sig igenom? hihi.
Inte konstigt att jag är förkyld konstant kanske?

Jag ger inte upp än i alla fall, ska kämpa vidare med min nässköljning.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0