Friday afternoon.


                          ☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼


Tredje skol veckan avklarad, tiden bara springer iväg. Veckan har varit ganska segt, kanske för att man har kommit in i vardagen här. Allt är inte lika spännande längre, men fortfarande lika roligt om inte ännu roligare.

Vi träffar massa sköna roliga människor hela tiden.

Skolan går bra, men man vill bara ha det avklarat så man kan få börja flyga. På måndag har vi teoretiskt slutprov, på hela boken. Typ hur mycket som helst och det är ganska svårt. Men det klarar sig nog, vi ska plugga massa i helgen. Och ta hjälp av Slawsko och Nicco, två piloter som bor här på hotellet, hur bra som helst. Klassen är helt okej, kunde varit värre och bättre. Alltid är det någon som ska sticka ut mer eller mindre. Vissa ställer samma fråga hundra gånger och andra har jättesvårt att fatta, men alla kan ju inte vara perfekta.


Jag gillade alla i klassen fram tills i dag när vi hade lunch rast. En av tjejerna berättade då för mig hur JAG skulle svara på en fråga och att jag typ ska tänka på det när jag skriver prov m.m. Jag bara Ehhhh  Vem tror du att du är ????  Inte ok att hon berättar det för mig!!!

No WAY


Helgen bjuder på solning, pluggning, mat och drinkar. Hoppas det blir fint väder. =)


Efter skolan idag var jag ute på stan och köpte present till Marléne, hon fyller år på Måndag. Efter det gick jag till Gymmet, ganska skönt, det var typ bara jag där. =)


Och i kväll ska vi äta nere på hotellet, sen kanske ta en drink eller lite vin???

Beror på vad som bjuds. ;) haha


Längtar och åter längtar till måndag.. Då kommer min Sandy babe...


Dagens tumme upp:

-          Det är helg. YAY

-          Vi fick sluta två timmar tidigare.

-          Jag har tränat! Bra jobbat.


Dagens tumme ner:

-          Tråkiga och meningslösa skoldagen idag!!! Hade pluggat bättre hemma

-          Saknar vissa lite för mycket!

-          Vill ut och festa, men måste ju plugga!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0