Do you believe in love at first sight

This is creepy, han är creepy....


Hmmm... vet inte hur jag ska börja, men jag har fått en beundrare. Och det börja gå över gränsen asså.

Igår satt jag i lobbyn med min data, och då går det förbi en kille ganska många gånger och smilar åt mig. Efter jag gått upp på mitt rum så ringer telefonen och en kille frågar om det var jag som precis satt i lobbyn.... Först trodde jag att jag gjort något fel så jag bara ehh  aaa. Och han typ bara jag tycker om dig och frågar massa frågor. Om jag är gift, har barn m.m. När jag säger att jag inte har det frågar han om jag vill hitta på något, och jag sa att nej det kan jag inte för jag måste plugga. Så var det inget mer med det. Men idag på dagen så kommer det en lapp under min dörr, och det var typ värsta kärleksbrevet om hur vacker jag var och hur mycket han tyckte om mig???  När han ringde frågade jag hur han kunde tycka om nån som han bara ha sett, men det kunde han tydligen!

Sen i kväll när jag och Marlene låg och pluggade knackade det på min dörr och då stod han där utanför. Jag öppnade och vi snackade lite, han är visst här för att spela fotboll. När jags a att jag måste fortsätta plugga ger han mig en ny lapp sen säger han vi hörs sen.....


Jag går in på rummet igen och jag och Marlene håller på att skratta ihjäl mig när jag öppnar mitt nya lilla kärleks brev! Där står det I LOVE YOU både på engelska och Portugisiska + att han har sprutat sin parfym på den? Vad är det frågan om?


Lite obehagligt nästan ju! Killen är ju besatt. Tur att jag och Marlene har dörrar mellan våra rum.


Undra hur detta kommer sluta, nu ska jag i alla fall sova.... 


Kommentarer
Postat av: Emmy

Shiiiiit vad läskigt !
Passa dig darling, öpnna inte dörren om du e ensam :)

2008-03-19 @ 13:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0