All Night Long!

Löning, Lördag och Karlshamn. Kan de bli bättre. När kläderna är på, sminket, håret, förfesten och umgänget fixat, vad kan gå fel? Förmodligen ingenting om man sköter korten rätt. Och hur lätt är de? Förmodligen de svåraste av allt, att balansera allt helt perfekt.

Och kanske är det inte min starka sida, men ibland glänser även jag!  =)


Igår var alla på topp och det var riktigt roligt. Länge sen man kunde ha så kul i Karlshamn.

Hela jag var laddad med Party Mooves! Och Harrys glänste. =)


Men som sagt aldrig får man vara riktigt glad. En rolig kväll på fyllan har ju en seg dag av bakfylla efter sig. Huvudvärk, ständig hunger och sug, trötthet m.m.

Man kan ju fråga sig om det verkligen är värt de, och ja de va de!

Efter en promenad och lite simning på "härliga väggabadet" kändes bakfyllan nästan riktigt bra.


Min räddning såna här degiga söndagar och alla andra deg dagar är i alla fall min data.

I LOVE! ♥


Dagens tumme upp:
-Tobbe i Köping. (Vad säger han???) haha
-Jag har fått svar från Cyprusairways! och jag fick de. YAY
-Den roliga kvällen igår. =)

Dagens tumme ner:
-Bakfylla. jag blir ju typ sjuk asså.! inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0