2 u all

☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼

Som jag sagt förr. Du är glimten i mitt öga! Haha. Vad får jag allt ifrån? Det har varit så Najs att umgås med dig så mycket den sista tiden. Så roligt med din lägenhet och allt, de kommer bli toppen. =)


Min darling. Roligt vi hade igår! =) Lyckades nästan stöka ner lika mycket om vanligt. Så skönt att du kommit till ro med ditt liv. Se till att behålla de lugnet.


Du allra bästaste och sötaste. Du har varit grymt stöd till mig den senaste tiden. Så kul att vi umgåtts så mycket den senaste tiden. Även om alla resor fram och tillbaka va lite jobbiga så har jag ju fått träffa dig massa. =) Och de är Najs.


Mina tjejer långt där borta, jag saknar er. Hoppas ni kan komma ner och hälsa på så fort som möjligt. Ta det lugnt med alla hästar och sköt om er.


Käraste syster yster och lilla Moa vad jag kommer sakna er. ♥ Hur ska jag klara mig utan vår morgongympa och havregrynsgröts frukost? Vi har ju kommit lite närmare Beach 2008 efter de i alla fall, fast de är långt kvar.. haha Min Beach 08 börjar ju dock i morgon, hur ska de gå. Haha. Hoppas allt blir bra med lägenheten och det tror jag säkert. =) Glöm inte hålla igång mammsen bara.


Min allra käraste vän, varför gör du så mot dig själv? Du finns alltid och mina tankar och kan höra av dig när du vill. Allt kommer bli bra, men det tar tid. Snart finns jag hos dig igen och du får ju självklart komma ner till mig. Ta hand om dig själv, man lever bara en gång!


Lite taskigt läge, så här sista veckan innan jag åkte! Hade gärna velat ha lite mer tid. Men det är som det är, går ju inte alltid att styra över allt! De finns förmodligen en mening med allt! ;) Tur att du är lite klokare än mig! Hade blivit lite jobbigt annars.


Till sist min underbara lilla vovve, du förstår ju dock inte vad som händer eller varför jag lämnar dig hela tiden. Men jag kommer snart igen och då blir du lika glad som när jag varit borta bara några timmar..... haha

Härligt de hade varit med de tidsbegreppet  J


☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0