De går bra nu.

Fick precis besked om sommarens semester.
Jag fick mina önskade veckor 29 och 30.
Tar bara ut 2 veckor eftersom jag ska till Kina i Oktober.
Semesterveckorna är redan planerade in i minsta detalj.
Börjar vecka 29 med roadtrip från östersund till Sthlm, stannar där en natt.
Bilen går vidare till Karlshamn, där vi ska tillbringa några dagar med min familj, fira lite Östersjöfestival m.m.
Efter det styr vi mot Götebrog, Liseberg och kanske lite shopping på Gekås.
Sen blir det några dagar i stugan i Karlstad.
Sist men inte minst tillbaka till Östersund och Storsjöyran.
Låter det inte som 2 helt fantastiska veckor???
Jag längtar i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0