Let´s Dance 2010, nedräkningen har börjat.


Bara 2 dagar kvar tills denna underbara underhållningen drar igång i tv4.
Känner på mig att denna säsongen kommer bli grym.
Det är roliga deltagare i år:
Marcus Birro, Gudryn Schyman, Willy Björkman, Agneta Sjödin, Mattias Andréasson, Peter Walbeck, Victoria Sandell-Svensson, Elin Kling, Stefan Sauk, Claudia Galli och Rabih Jaber.
Villken ska man heja på?!?
Ganska svårt, men jag trot Elin Kling kommer göra ganska bra ifrån sig, hon dansar ju med Daniel Da Silva.
Rabbih och Mattias kommer säkert också få en hel del "tjejröster", (dock inte från mig!!!).
Jag tror nog att det är Willy och Gudryn som är först att lämna, men man vret ju aldrig!
We Will See.
Låt dansen börja. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0