Godmorgon.

Time to rise and shine mina vänner.
Idag ska det bli en bra dag.

Jag har redan varit vaken i 4 h och 26 minuter, en halv dag nästa.
Sitter inne på vårat crew rum i Köpenhamn, ensam. Piloterna ville stanna kvar i planet, men det tycker jag är LITE drygt.
Har kommit på att Köpenhamns flygplats är ultimat för att spana på Piloter, de är överallt här. :P
En söt SAS pilot hjälpte mig in, såg kanske lite förvirrad ut?!?
Så alla this is the place to be!!!
Men måste dock få klaga lite, de har den sämsta markservicen jag varit med om.
Suck och åter suck så trött man blir. Fick idag först vänta ca 10 min på att bagage killarna skulle komma, sen 10 minuter igen på att crew bilden skulle hämta mig.
Är de ok?
Nej verkligen inte.

Ha en bra dag mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0