VITA tänder... Ohhh yes.


Blev härr om dagen upphämtad av Sandy och super coola Sammy Dee.
Utan förvarning så ringde de och sa vi hämtar dig om 10 min, vi ska bleka tänderna.
Jaha, ok.
Det är väl aldrig fel.
Vi åkte hem tilll Sammys nya lya i Gamla stan, snacka om snygg lägenhet.
Allting är verkligen tipp topp och hundarna springer runt i Louis Vuitton halsband.
Sammys nya briljanta affärs idé är i alla fall tandblekning, så vi var ju tvungna att testa.
Så blev de vita på dessa 20 minuterna???
Ja verkligen.
Mina är tydligen så vita som de bara kan bli.
Shiny Shiny.
Mycket nöjd är jag.
Så vill ni bleka tänderna är det bara att höra av sig till mig.

PS: Do it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0